Newsweek Polska jest jedną z ośmiu nieanglojęzycznych edycji amerykańskiego czasopisma, które od dziesięcioleci wyznacza światowe standardy dziennikarstwa. Polskie wydanie już na początku swojego istnienia spotkało się ze znakomitym przyjęciem ze strony czytelników. Sukces polskiej edycji zachęcił wydawców do tworzenia kolejnych wydań Newsweeka w innych krajach.
*Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, styczeń 2011.
FORBES jest miesięcznikiem gospodarczym skierowanym do menedżerów wyższego i średniego szczebla, biznesmenów, osób dynamicznych, aktywnych, otwartych na światowe trendy. Magazyn dostarcza fachowych informacji o rynkach finansowych, przedstawia i tłumaczy zjawiska zachodzące w świecie biznesu, stanowi źródło inspirującej wiedzy, która pomaga osiągać zawodowe cele.
Zaletą FORBESA jest jego elegancka i prestiżowa oprawa graficzna. Opisywane w magazynie zdarzenia gospodarcze oraz strategie firm nie są oderwane od bieżącej rzeczywistości i ściśle wiążą się z ludźmi, którzy tworzą przedsiębiorstwa. Rankingi, zestawienia i raporty przygotowywane przez redakcję miesięcznika to produkty najwyższej próby. Stanowią doskonałą platformę prezentowania polskiego biznesu w sposób syntetyczny i usystematyzowany. Co roku w magazynie FORBES ukazuje się ranking stu najbogatszych Polaków - prestiżowa lista, która stała się barometrem stanu polskiej gospodarki.
* Źródło: ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, styczeń 2011.
PATRONI BRANŻOWI:
Hotelarz to lider wśród pism branży hotelarskiej i najpopularniejszy branżowy portal e-hotelarz.pl cieszący się najwyższym zaufaniem branży hotelarskiej w Polsce. Dostarcza specjalistyczną wiedzę, inspiruje, a także wspiera rynek hotelarski szeregiem działań pro środowiskowych.
Hotelarz jest organizatorem specjalistycznych szkoleń (w ramach Akademii Hotelarza) oraz współorganizatorem największej międzynarodowej konferencji hotelowej w Polsce – Hotel Trends Poland. Czasopismo obejmuje patronatem wszystkie najważniejsze imprezy targowe w Polsce.
Z Hotelarzem współpracują tylko najlepsi eksperci i praktycy znający potrzeby i problemy branży, a także pracownicy firm zajmujących się dostarczaniem produktów, usług i rozwiązań do sektora hotelarskiego.